Naar de inhoud gaan
De verzendingskost is gratis binnen België vanaf €40

BETALING

Op de website van Trôbon! kan je al je aankopen betalen met Bancontact, Maestro, een Mastercard of Visa kredietkaart of met bankoverschrijving.

Kredietkaart

Kies je voor een betaling met kredietkaart, dan verschijnt automatisch de pagina voor beveiligde betaling van Mollie na de bevestiging van je bestelling. Je vult je kaartgegevens in: naam van de kaarthouder, kaartnummer, geldigheidsdatum en verificatiecode. Nadat je de gegevens invulde, bevestig je de bestelling. Deze wordt onmiddellijk uitgevoerd. Daarna ga je terug naar de website van Trôbon! waar je de bevestiging van de betaling van je bestelling vindt op je account. Je krijgt de bevestiging van de betaling ook nog eens via e-mail.

De verrichtingen die op de website van Trôbon! worden uitgevoerd, zijn beveiligd door het online betalingsplatform van Mollie. Mollie beheert exclusief de betalingsdienst op internet. Mollie waarborgt de optimale veiligheid van je gegevens, dankzij het SSL-protocol dat alle informatie in verband met je betaling versleutelt.

Bankoverschrijving

De bankgegevens van de rekening waarop je aankopen moet betalen, worden je meegedeeld bij de bevestiging van je bestelling op de website van Trôbon!. Je krijgt ook een mailbericht met deze gegevens.

Bij een betaling met overschrijving wordt de bestelling 9 dagen lang bewaard. Het bestelde materiaal wordt drie volle dagen gereserveerd. Na deze termijn wordt je bestelling bevestigd onder voorbehoud van beschikbaarheid. Wij kunnen je bestelling enkel samenstellen als we de betaling vooraf kregen. Bij betaling met bankoverschrijving wisselt de termijn voor een bankoverschrijving per bankinstelling. Voor nationale overschrijvingen gebeurt dit meestal binnen de 48 tot 72 uur en binnen 72 tot 96 uur voor een internationale overschrijving. Om je betaling te identificeren, vermeld je het nummer van de bestelling in het vak van de overschrijving. Als je deze inlichting vergeet te geven, kan de verwerking van je betaling vertraging oplopen.

Om een factuur te krijgen

Na je betaling krijg je een mailbericht met de bevestiging. Dit bevat een link naar je ruimte ‘Mijn account’, waar je de factuur kunt afdrukken. Ga naar ‘Mijn bestellingen’, waar je de factuur in pdf-formaat kunt afdrukken.

nl fr